Het was zo gemaakt zo als jullie beschreven. De ouders en kleinzoon waren er blij mee dank je wel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- GJ
- Eline ten Brinke
Het shirt valt heel klein uit. Ons zoontje is 1 jaar en 10 maanden, is 82 cm heeft normaal maat 86. Ik heb expres maat 98 besteld zodat hij het shirt volgend jaar ook nog aan kan, maar het past nu al nauwelijks. Erg jammer. Shirt is wel van goede kwaliteit en de bedrukking is mooi.
Hoe zou je Studio April beoordelen?
- Ghislaine Sessink
Snelle levering en producten zien er heel netjes uit
- Geertje Ouwersloot
Mooi en snel geleverd
- Mike
Goede service, prima producten, Top bedrijf!
- Janny Leemput
Mooie artikelen goede service