Makkelijk te bestellen, snelle levering. Dochter was heel blij met haar verjaardagstaart en cupcakes
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Charlotte Du Tré
- Nel
Ik heb mijn bestelling in de winkel opgehaald..Al heel.snel. stond het klaar.
Hoe zou je Taart en Decoratie beoordelen?
- Asli Bahar
Goede service
- Praveen
Goede service en snelle levering.
- Faiza Zia
goede service
- S.
Levering was onverwacht snel thuis aangekomen, al bestelde ik het na 17:00. Producten zijn ook heel aangekomen, goed verpakt dus! De site zelf is ook enorm duidelijk. Zou zeker nog eens bestellen!