Kom hier al jaren voor mijn inkopen! Altijd goede service en alles te vinden wat ik nodig heb
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karima
- Mirella Van Oers
Goede morgen, ik heb geen klachten over de zending zelf. Alles zag er perfect uit. Helaas heb ik verzend kosten moeten betalen voor een pakket (€ 3.95) terwijl op de envelop maar een postzegel zat van €1,90. Dit vind ik erg jammer.
Hoe zou je Taart en Decoratie beoordelen?
- Helen
Snel bezorgd
- Sandra Maandonks
Snelle levering, prima communicatie
- Saskia Sturrus
Uitgebreid assortiment en super snelle service
- Iris
Hele leuke decoratie, goede prijs en snel geleverd.