Fijne service, snelle levering en de foto van Batman maakte de kwarktaart echt superleuk. De jarige was er blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemieke Van Bochove
- Astrid Peeters
Doosje is onbeschadigd geleverd, maar de zak cakemeel was beschadigd, en hierdoor zat de hele bestelling onder cakemix.
Hoe zou je Taart en Decoratie beoordelen?
- Anne Cauwenbergh
Geweldige service
- Sanne Verburg
Snelle service en goed verpakt voor verzending
- Sonja
Dhl had vertraging met de verzending. Daarna heeft Dhl het pakket teruggestuurd naar de winkel. Vanwege de tijd ben ik het
- Aimy Van Den Bergh
Op tijd leveren