Ayse
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Taart en Decoratie, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Top service!!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Top service!!
Bijzonder goed opgepakt toen bestelling zoek was .
Dacht dat het iets groter was
Produkten zoals omschreven in perfecte staat en op tijd gekregen. Zeker een aanrader
Super service, echt heel goed geholpen, er was een storing waardoor mijn "foto" niet gebruikt kon worden werd gelijk gebeld en kon via email de foto sturen zodat ik alsnog de volgende dag mijn bestelling thuis bezorgd kreeg! Echt top!
Helemaal tevreden!