Snelle service, producten waren netjes verpakt. Ze hebben een zeer ruim assortiment, de taart die ik ging maken was een groot succes!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marcia De Kreij
- Iva Todorova
Ik ben heel tevreden.
Hoe zou je Taart en Decoratie beoordelen?
- Ash
Geweldige en snelle service! Zeer vriendelijk personeel en nemen de tijd om vragen te beantwoorden!
- Ira Huylenbroeck
Top service!
- Dwene Aniela Van Engelen
mijn bestelling was snel binnen en heel mooi gemaakt .ben er super blij mee en het is ok niet duur .
- Hanane Boukriche
Snelle service