Mijn produkt was heel goed verpakt en goed ontvangen. Alleen de verzendkosten vond ik torenhoog voor een heel licht brievenbus pakketje. Contact daarover gehad maar alkemaal smoesjes. Van mij geen bestellingen meer van dit bedrijf.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda Van Der Knaap
- P van Oosten
Origineel assortiment, snelle levering en netjes verpakt. Top!
Hoe zou je Taart en Decoratie beoordelen?
- Angelique Zijlmans
Het zag er goed uit maar de opdruk vervaagde binnen een uur heel jammer
- Diana Prevoo
Snelle levering, mooie print
- Pankita Saxena
verschillende producten met mooi prizen en goede service
- Meir Mamistvalov
Perfect