Levering op de voorspelde dag. Goed ingepakt, alles heel aangekomen! Blij!
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rob Hopmans
- Jan Ras
Prima, service! Plantjes mooi verpakt en zien er erg goed uit.
Hoe zou je moestuinplant.nl beoordelen?
- Nicolas van Troostenburg de Bruijn
Was erg goed. Persoonlijke noot en alle planten waren in goede conditie. Verpakking is slim. Hou wel rekening met de zendingen die maandag/dinsdag alleen verzonden worden zodat je plantjes fit aankomen.
- Sander Willems
Bij mijn bestelling waren er erg veel rotte plantjes ondanks ze deze in het begin van de week opsturen. Ik bestelde 8 meleon plantjes kreeg er 10 opgestuurd waarvan er waarschijnlijk niet eens 2 het zullen halen. Deze batch was aan het rotten in de plastic wat ze in overvloed gebruiken en dit kont nooit goed met levende plantjes. Bovendien waren dit enten wat niet stond vermeld op de webshop heel delicaat dus dit is weggesmeten geld. Ook de grote Habanero planten die ik bestelde waren amper 10cm in plaats van de 20 - 40 cm die zij vermelden op hun webshop. De 3 grote waren bijna even groot als 8 kleine habanero plantjes en ook een kleine habanero was al rot aan de wortels. De grote habanero plantjes zijn naar mijn mening hun geld zeker niet waard. Over de planten ben ik echt niet tevreden. Ik heb een mail gestuurd maar nog geen reactie gekregen. Ze hebben nog veel te leren en online planten bestellen raad ik hier af.
- G Hoogeveen
Een goede en snelle afhandeling.
- Ester Wevers
Na betaling vd bestelling keurig een mail ontvangen dat het ingepakt en zsm verstuurd zal worden. Het werd een week later pas verstuurd, dus uiteindelijk m’n bestelling 8 dagen na bestellen ontvangen. Ik vind ‘zsm’ hierin niet passend. Ik ging ervan uit dat het dan uiterlijk 2 dagen later verstuurd zou worden. Ik zal om deze reden niet snel nogmaals bestellen helaas.