Bedankt Francis voor je lieve kaartje.Het beeldje met Baviaan met baby is erg mooi.Het was heel mooi ingepaktHet pakje was er al heel snel via de post.Ik ben er heel blij mee.Heel hartelijk dank Het beeldje is mooi vorm gegeven. En de webschop is betrouwbaar .Groeten Gea zweepe.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- GeaZweepe
- Ingrid
Super gezellig en heel vriendelijk , altijd tot alles bereid begripvol vrolijk. Goede kwaliteit heel veel dieren. En is er iets mis word het meteen opgelost.heeft aktues kortingsbinnen bij een bepaald bedrag ,, De webshop is heel goed in orde , altijd hulp ,Kan echt niet beter. Stuurt meteen alles op en komt haar woord na ,alles heel goed verpakt leuk presentje ,heel blij mee. Dank je wel weer, ik kijk er weer naar uit thanks Heel blij mee Groetjes.Ingrid
Hoe zou je Krokomingo beoordelen?
- yw
Goede service en vlot geleverd en handig het kunnen ophalen
- Thomas
Hele fijne persoonlijke service, naast mijn artikel een handgeschreven kaartje en een geurtje voor in het huis meegekregen. Erg lief!
- Mir Peeters
Zeer snelle levering en heel goed ingepast en super service
- Julie Bley
Articles fidèles à la description, emballage parfait. Délai très court! Je recommande ce site. Merci beaucoup à vous!