Keurig ,,, alleen ….er kwam een ongedierte uit 1 v d orchideeën het leek een speldenknopje van een lieveheersbeestje Heb een foto van gemaakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anke Cordfunke
- Anke Strating
Bestelling was razend snel en was geweldig goed verpakt. Alle complimenten. Dit bedrijf kan ik echt aanraden !
Hoe zou je Sierplantenshop beoordelen?
- C.J. van Dommelen
goed verpakt , mooie planten
- Wim Hesselink
Had 1meter hoogte besteld en krijg de helft ( hoogte) binnen. Beetje.......Maar fijn contact gehad met eigenaar en krijg als nog mijn plant binnen die ik besteld had ( gratis) 1000 punten. Super fijn contact gehad met eigenaar en krijg mijn bestelde plant ( gratis ) als nog binnen. 1000 punten Had plant besteld hoogte 1 meter en krijg de helft ( hoogte) binnen. Beetje....
- Ria Versluis
De plant was goed verpakt en zag er uitstekend uit!!
- Herman
Super mooie plant! Netjes verpakt