Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Calmenta heeft 57 5 ster reviews 57
Calmenta heeft 9 4 ster reviews 9
Calmenta heeft 1 3 ster reviews 1
Calmenta heeft 2 2 ster reviews 2
Calmenta heeft 8 1 ster reviews 8

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Online Professionals

    Wat een fantastisch apparaat. De gehele familie is enthousiast. Veel optie en nek en rug goed verstelbaar. Zittend en liggend te gebruiken en met de hoes in de rug erop of eraf ook goed qua intensiteit te variëren! Ik ben erg tevreden over mijn aankoop.

  2. GASTON PEETERS

    De levering heeft veel te lang geduurd .Ik had niet gezien dat de levering zo lang duurde.

  3. Hoe zou je Calmenta beoordelen?

  4. Malanee

    good quality product with gast shipping. I am very impress

  5. Chayenne Lachman

    Skihut Rotterdam centrum

  6. Gert

    Besteld volgende dag binnen..

  7. Diny

    Op 11 maart hadden we een trilplaat besteld, maar deze hebben we helaas op 23 maart weer retour gezonden. Niet omdat het geen fijn apparaat was, maar het moet wel doen wat er in de omschrijving staat. De instellingen werkten jammer genoeg niet naar behoren. Ik dacht dat we een nieuw apparaat zouden krijgen, maar een paar dagen later bleek ineens dat we het geld BINNEN 14 dagen teruggestort zouden krijgen. De communicatie met dhr. Tan verliep/verloopt uiterst moeizaam en het retour zenden liet ook te wensen over. Overal moesten we zelf achteraan. Er moesten steeds meerdere mails aan te pas komen wilden we antwoord krijgen. Op 25 maart is de retourzending ontvangen bij Calmenta, maar we wachten nog steeds op de terugstorting van ons geld. En het is nu 5 april... Vanmiddag (5-4) ineens een mail dat het bedrag was teruggestort(???), maar......dat kon tien dagen duren! Hahaha! Bleek dat ze nog helemaal niets hadden gedaan, want de overschrijving was pas net daarvoor gedaan op 5 april, dus helemaal niet op 25 maart! Als ik niet weer twee mails had gestuurd, had ik nog van niets geweten. Zo gaat men tegenwoordig met zijn klanten om. Dat wordt dus 24 dagen in totaal eer wij ons geld terug hebben. Waardeloze lui zijn het! En ze hebben nog niet eens het fatsoen om excuses aan te bieden. Wat een waardeloos bedrijf is dit! En wat schetst onze verbazing: Vanmiddag 6-4 stond het bedrag ineens op de rekening. Jammer dat daar helaas wel eerst een passende mail aan vooraf moest gaan. Nee, voor ons geen Calmenta meer.