Ik ben heel erg blij met mijn bureau! Het was makkelijk in elkaar te zetten, als je het eenmaal doorheb. 1 kant van mijn bureaublad laat los omdat de gaten te groot zijn voor de schroeven, terwijl de andere kant perfect vast zit. Een melding hiervan maken lijkt me nutteloos omdat ik zoiets zwaars niet kan retourneren. Verder vind ik mijn bureau heel erg mooi, vind ik het fijn dat je in termijnen kan betalen en dat je zelf de maten kan doorgeven als je maar een kleine ruimte hebt. Ik ben erg blij en kan niet wachten om mijn bureau in te richten tot een echte set-up.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Serena
- werner
Top product en simpel te installeren
Hoe zou je Stabureaus.nl beoordelen?
- Marc
Prachtig bureau, werkt naar behoren en is nog vrij stevig tijdens het werk. Zeker aanrader
- Wilma Heuff-Feringa
Snelle levering, alles goed ingepakt en met de beschrijving zo in elkaar te zetten
- E.A. de Kreij
Mijn bestelling was er binnen een dag. Was makkelijk in elkaar te zetten en dus 24 uur na mijn bestelling stond mijn bureau klaar om in gebruik genomen te worden. Ik heb gewoon mijn oude bureau blad er op zodat hij nog steeds past bij het andere deel van mijn bureau. Ik heb hem nu een week en vind het heerlijk om zitten en staan af te wisselen.
- Francine
Snel geleverd, prima bureau