Ik heb het gevoel dat de lamp niet goed is, lak hard niet mooi uit.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hannie Vermeulen
- Carmen Van Tilburg
T product is prima! Maar krijg n extra lakje in de aanbieding wat ik al heb. Jammer dat je niet zelf kan kiezen.
Hoe zou je NOIRIEUX beoordelen?
- Judith Vermeulen
Snelle levering. Mooie kwaliteit. Goede service
- Cherelle Pijl
Snelle verzending, mooie spul, professionele look, fijne lieve klantenservice
- Kamola
Snelle levering, goede service, super tevreden! Ik zou ze zeker aanraden
- dmb
Geweldig service, blij mee!