N.a.v onderstaande bericht kreeg ik bericht dat ik een nieuwe tube lijm kreeg. Heb ik binnen 3 dagen gekregen. Super goede service. Sorry dat ik het op deze manier had aangepakt een mailtje zou volstaan hebben. IK RAAD EEN IEDER DIT BEDRIJF AAN!!!! Tube lijm en verpakking stuk en leeggelopen! Verpakking waarin verzonden onbeschadigd .
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Petra Pastoor
- Seb
Zeer snel geleverd. Niks op aan te merken. En precies de kleur zoals de kleur hoort te zijn, erg mooi.
Hoe zou je De Sneaker Reiniger beoordelen?
- I de Haan-Langen
Goede service, alleen de kleur is het niet helemaal. Ik geef ze aan mijn kleindochter.
- Roland-Jan Schippers
Snelle levering goed product 👌🏻
- Patricia
Goede en leuke service !
- Nico
Goed product en reageert snel om tips te geven, aanrader!