Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
House of the Ants heeft 32 5 ster reviews 32
House of the Ants heeft 0 4 ster reviews 0
House of the Ants heeft 0 3 ster reviews 0
House of the Ants heeft 0 2 ster reviews 0
House of the Ants heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. silvia baens

    Heel goed en stevig materiaal wat ook nog eens mooi afgewerkt is. Ook een goede service. Altijd bereid om vragen te beantwoorden of uitleg te geven.

  2. Don

    Als je op zoek bent naar heel gebruiksvriendelijke en kwaliteit formicariums, dan zit je hier goed. Het reageerbuissysteem voor het vochtig houden van het nest werkt bijvoorbeeld perfect en zorgt ervoor dat je niet zelf hoeft te prutsen, waardoor je misschien te veel, of te weinig water gebruikt. Er is een grote verscheidenheid aan verschillende nesten te krijgen, zelfs modulaire nesten die je naar gelang je kolonie groeit makkelijk kan uitbreiden. Dit werkt onder andere met handige magneten, die overigens sterk zat zijn. De prijzen zijn hartstikke goed en het contact met de winkel verloopt vlekkeloos. Ik houd mij nu ongeveer al een jaar of 15 bezig met de hobby van het houden van mieren. Ik heb dus veel nesten en ontwerpen voorbij zien komen, maar de nesten van House of Ants zijn by far mijn favoriet!

  3. Hoe zou je House of the Ants beoordelen?

  4. glenn de vos

    Geweldige service, zeker een aanrader !!!

  5. Martijn

    Diverse artikelen besteld. Van starter kit met mieren, toebehoren tot nieuwe formicarium. Verkoper is uiterst behulpzaam bij het helpen van de juiste keuze voor jou. Duidelijke en heldere communicatie. Snelle levering. Echt een aanrader.

  6. Joy

    Snelle levering en goede service! Ook voor vragen zit je hier aan het juiste adres.

  7. Pieter Dewachtere

    Mooi gerief, duidelijke uitleg en extra uitleg is niet te veel. Een aanrader!