Mijn pakket is afgeleverd in een Pakkettenbox gelegen nààst een carwash. Met het gevolg dat ik (onbedoeld)maar wel nat werd gespoten. Mijn pakket was aan de onderkant geheel open❗️❗️❗️ Vond ik niet zo leuk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robert Wernert
- Jarod Smeets
Echt mega goede kwaliteit
Hoe zou je Darkshop.nl beoordelen?
- Ursula Prince
Mooie prijs, snel geleverd
- Bart
Inmiddels heb ik door de jaren heen meerdere bestellingen gedaan, en dat blijf ik doen omdat de toezegging van vlotte bezorging altijd nagekomen wordt.
- Harold Jahangier
Tevreden
- Victor
Erg goed geholpen. Top service!!