Zeer tevreden. Er was iets mis gegaan met de bestelling maar dit is supergoed opgelost. Dank!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Julia Veldhuijzen
- Greetje
Mooi servies.
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Yvonne
Super snelle levering, allemaal netjes en zorgvuldig ingepakt. Ik ben heel blij met dit mooie servies.
- Willie
Zeer snelle levering, super goed verpakt. Melding gemaakt van paar beschadigingen en vandaag al nieuwe borden ontvangen. Dit bedrijf krijgt van mij echt de warme douche. Chapeau!
- Clara
Mooie prijzen en goede service
- M. Ten Hoopen
Geweldige service. Snelle bezorging. Snelle reactie op een vraag. En prachtige servies!