Super snelle levering, heel goed verpakt. Jammer genoeg 2 schaaltjes kapot, en meteen goed geregeld en 2 nieuwe gekregen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjolein
- Henk Huiskamp
En mooi en degelijk servies, ziet er zeer goed uit. Eén gebroken bordje zat er in de verpakking, hierover gemaild en zeer snel gereageerd. Er wordt kosteloos een nieuwe opgestuurd, bedankt voor jullie zeer goede service. Een dikke 10 hiervoor.
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Stefanie
Top kwaliteit
- Anne
Goede service! Waren wat vergeten maar dat was snel na geleverd. Echt top verpakt ook! Super blij mee.
- Renske
Super leuke serviesset! Staat heel vrolijk en uitnodigend op tafel. Daarnaast een hele goede service. Bij het openen van mijn pakket bleken 2 mokken niet goed te zijn. Dat is direct goed opgelost door meteen 2 nieuwe toe te sturen. Geen gedoe, gewoon echt heel goed!
- Alice Nuyen-Mooij
Ik heb een heel mooi servies ontvangen en supersnelle levering.