Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Kade 171 heeft 351 5 ster reviews 351
Kade 171 heeft 26 4 ster reviews 26
Kade 171 heeft 2 3 ster reviews 2
Kade 171 heeft 0 2 ster reviews 0
Kade 171 heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marjolein

    Super snelle levering, heel goed verpakt. Jammer genoeg 2 schaaltjes kapot, en meteen goed geregeld en 2 nieuwe gekregen.

  2. Henk Huiskamp

    En mooi en degelijk servies, ziet er zeer goed uit. Eén gebroken bordje zat er in de verpakking, hierover gemaild en zeer snel gereageerd. Er wordt kosteloos een nieuwe opgestuurd, bedankt voor jullie zeer goede service. Een dikke 10 hiervoor.

  3. Hoe zou je Kade 171 beoordelen?

  4. Stefanie

    Top kwaliteit

  5. Anne

    Goede service! Waren wat vergeten maar dat was snel na geleverd. Echt top verpakt ook! Super blij mee.

  6. Renske

    Super leuke serviesset! Staat heel vrolijk en uitnodigend op tafel. Daarnaast een hele goede service. Bij het openen van mijn pakket bleken 2 mokken niet goed te zijn. Dat is direct goed opgelost door meteen 2 nieuwe toe te sturen. Geen gedoe, gewoon echt heel goed!

  7. Alice Nuyen-Mooij

    Ik heb een heel mooi servies ontvangen en supersnelle levering.