Geweldige service. Snelle levering, goed ingepakt en verzorgd. Top kwaliteit wat ze verkopen…
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Suzanne Korbee
- Maarten Van Dijk
Mooie producten en prima service!
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Evelien Rademaker
Los van het geweldig leuke servies, werd er snel geleverd en ook de schade die onderweg ontstond werd snel en heel goed opgelost! Dank Kade171!
- Kim
Fantastische service!
- Frans van Leeuwen
Daar we een groot gezin hebben gelijk twee serviezen gekocht. Prachtig om te zien en Ton (eigenaar) prima gozer. 1 ontbijtbordbordje was beschadigd en kon gelijk geruild worden. Dank Ton.
- Jacqueline Soutzen
Prachtig servies. Supersnel geleverd!