Marijn
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Kade 171, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Mooi
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Mooi
Heel mooi en stevig servies. Heel uitgebreid voor 6 personen, precies waar we naar op zoek waren. Goede en snelle levering en goed ingepakt dus geen kans op beschadigingen.
Mooi servies, supersnelle levering, wel heel veel artikelen niet meer leverbaar, omdat deze zijn uitverkocht. Jammer.
Prachtig servies. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Blij mee!
Ik ben fan, zo mooi vind ik datgene wat ik tot nu toe heb gekocht
Wat een prachtig servies.