Prachtig servies en mooie kwaliteit, snelle levering dus een aanrader !!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gea Boersma
- M.w Bartelink
Keurige mail gekregen toen het servies weer leverbaar was. Kon zo vanuit de mail bestellen. Ben erg tevreden over Kade171. Super service, netjes en snel geleverd.
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Mrs. M.
Ik had al meerdere reviews gelezen waarin stond dat het servies beschadigd uit de verpakking was gekomen. Bij ons was dit niet zo: alles was keurig en ingenieus verpakt. Ieder item was beschermd en het geheel paste als een puzzel in de doos. Het servies ziet er mooi uit, helemaal gaaf en prachtig van kleur. De reden dat ik niet het maximale aantal sterren geef is omdat ik het nog niet heb gebruikt en dus niet weet hoe het zich op de langere termijn houdt tijdens gebruik en in de vaatwasser. Ons huidige servies was door de tijd heen best wat beschadigd. Ik heb net ook de mokken besteld.
- Casok
Heel leuk servies! Een schaaltje was beschadigd en er werd meteen een nieuwe gestuurd. Verkeerde kleur, maar wel prima service!
- FDJ
Top service en mooie producten!
- Natalie
Keurig geleverd (snel en goed ingepakt) en heel leuk servies!