Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Kade 171 heeft 351 5 ster reviews 351
Kade 171 heeft 26 4 ster reviews 26
Kade 171 heeft 2 3 ster reviews 2
Kade 171 heeft 0 2 ster reviews 0
Kade 171 heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Astrid

    Service van Kade is uitstekend. Toch maar 3 sterren omdat zij PostNL gebruiken als bezorgdienst. Ondanks dat Kade het servies prima verpakt speelt PostNL het klaar om het servies gedeeltelijk in scherven aan te leveren. Mailtje naar Kade en ze sturen direct nieuwe onderdelen van het servies, waarvan dan weer een gedeelte kapot aankomt. Tot 3x toe kapot servies, de 3e nalevering is nu ook nog eens kwijt geraakt bij PostNL. Een andere koeriersdienst in de arm nemen zou het proberen waard zijn

  2. Eltjo

    Mooi servies. Voldoet volledig aan het verwachte. Alleen bezorging via post.nl was een drama. Via een depot zonder ons in te lichten. We waren gewoon thuis, maar toch bij een depot afgeleverd.

  3. Hoe zou je Kade 171 beoordelen?

  4. Sherron Perumal

    De set zelf is heel erg mooi. Heel erg tevreden. Er waren wat borden gesneuveld en sommige mokken en borden hadden een afwijking in kleur. Mail verstuurd met foto’s en binnen 2 dagen nieuwe opgestuurd gekregen. Echt geweldige service.

  5. Wesley van Helden

    Niets negatiefs aan te merken.

  6. Daphne

    Snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Netjes verpakt. Prachtig servies. De kleuren zijn nog mooier dan op de foto.

  7. E de Jongh

    Had een serviesset gekocht zonder schaaltjes. Wilde daar super graag bijpassende schaaltjes bij Kade 171 was zo vriendelijk om mee te denken en me de set los te kopen. Super blij mee! Het is zo fijn en stevig servies!