Super leuk cadeautje, heel mooi en fijn ingepakt en een kaartje erbij. Je voelt je echt helemaal welkom!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hanneke
- Yvonne Pijnenburg
Snelle bezorging en super goede service wanneer er iets niet klopt met een product Mail wordt gelijk beantwoord Vriendelijke medewerkers
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Ingrid Huiskens
Ik had zelf een fout gemaakt en het verkeerde servies besteld. Gelijk contact gezocht om het te corrigeren. Ondanks dat het al laat in de avond was werd mijn bericht heel snel besntwoord en ben ik echt uitstekend verder geholpen. Positief verrast door de uitstekende service.
- Pieter Zandee
Na foutieve en onvolledige bestelling, snel en correct de klachten afgehandeld. Chapeau
- Alijda Thijsen
Snelle levering, goed contact
- Ingrid Baaten
Supersnelle levering mooie borden