Super snel geleverd, goed ingepakt en het servies ziet er prachtig uit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Caroline Kwakkernaat
- Rob Kersten
Wat een ontzettend mooie serviesset en een hele goede service. Overal gaat ergens wel eens wat verkeerd, bij Kade 171 wordt dat keurig opgelost en zijn mijn verwachtingen meer dan overtroffen. Fantastische service.
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Cornel
Mooi servies wat prima verpakt was, en de levering verliep voorspoedig.
- Astrid
Overzichtelijke site, mooie dingen en goede snelle service, goed verpakt!
- Lin
Snelle levering, er bleken een aantal artikelen van het servies beschadigd te zijn. Ik heb hierover gebeld en nog dezelfde dag werden, kosteloos, de nieuwe exemplaren opgestuurd. Wat een service!!
- Mieke Maas
Snel Geleverd en prima kwaliteit servies!