Geweldige service, alles super netjes verpakt..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helma Valkenburg
- Manou Brans
Goed!
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Marleen
Er komen na 1x gebruik al krassen in de borden en kommen die ik gekocht heb. Het gaat om de serviesset van Senja (aardewerk).
- Manu
Heel mooi servies, snelle verzending en heel goed ingepakt!
- Judith van de Rotte
Snelle service, mooie artikelen.
- Lianne van Galen
Mooie kwaliteit, nadat er tot 2 keer toe borden helaas niet goed