Snelle levering en product goed omschreven op de website. Reageren snel op vragen. Wij hadden een servies besteld en wilden als uitbreiding alleen nog de ontbijtborden en dinerborden. Na een mailtje naar Kade 171 werd het geregeld en ontvingen wij een betaalverzoek en werden de producten verzonden. Uitstekende communicatie over de levering dmv update mails.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Emmy
- Corinne
Snelle service. Gebeld voor een vraag en meteen antwoord. Prima bedrijf! Mooi servies ook!
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Sandy
Mooi servies, goed verpakt, prettige communicatie en afhandeling.
- Patricia van der Jagt
Geweldige services, goede kwaliteit, snelle verzending
- JW Laarman
Mooie set, snel bezorgd dik in orde zo
- Hoek
Service is top!! Niks is te veel en alles wordt snel en keurig opgelost.