Super mooi servies gekocht. Bij levering waren een bord en kom gebroken, maar na melding werden er meteen vervangende opgestuurd. Helemaal top! Super klanten service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Alinda
- Annelies
Servies Earth in het echt nog mooier dan op de website. Snel verzonden en compleet en heel aangekomen (was ook goed verpakt). Fijn contact gehad, zeer klantvriendelijk. Al met al heel blij mee!
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Agnes Van maanen
Prachtig servies! 2 bordjes kwamen gebroken aan maar er werden gelijk nieuwe verstuurd. Bedankt kade71!
- Inez Hout
Top geregeld Er waren 2 schaaltjes stuk gegaan met de reis dat gemeld en de volgende dag had ik 2 nieuwe schaaltjes binnen kei fijn goede service En servies 💪🏼👍
- Hilda
Snelle service
- Sanne Dekkers
Mooie set, heel blij mee en beschadiging netjes opgelost.