Super mooi servies gekocht en ook erg snel geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jennie Geven
- Karin
Snelle levering en servies was heel goed ingepakt! Erg blij mee!
Hoe zou je Kade 171 beoordelen?
- Femke
Heel mooi servies. Prachtige kleuren en voelt stevig. Was bang dat dingen mogelijk kapot bezorgd zouden worden, maar alles was goed beschermd opgestuurd en ook echt snel bezorgd (volgende dag al).
- Harald Franke
Mooi servies
- Peter
Na een kleine fout m.b.t. de uitlevering van de bestelling was dit binnen 24 uur opgelost! Super goede en snelle afhandeling!
- Mart Meezen
Al meerdere malen besteld, steeds goed en snel. Ook bij één gebroken kopje bij ontvangst, geen vragen en oplossingsgericht.