Schoenen zijn te groot terwijl ik dezelfde heb in het blauw.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Astrid Davis
- Mandy Verf
Mooie merkschoenen. Snel verstuurd maar helaas bij post.nl wat langer in depot gebleven. Telefonisch contact gehad met de klantenservice. Netjes te woord gestaan maar gelukkig kwam er daarna toch weer beweging bij post.nl en heb ik alsnog mijn bestelling ontvangen en blij met mijn prachtige schoenen.
Hoe zou je Vijfvinkel Schoenen beoordelen?
- Mireille Klijn
Prima
- Gerda Stroombergen
Het is de eerste keer dat ik iets bestel via internet. Mijn reactie is wat laat vanwege mijn afwezigheid. Ik ben super tevreden over het product, verpakking en verzending. Van harte aan te bevelen. Vriendelijk groet , Gerda Stroombergen.
- Gery Veen
Snelle service
- Annemiek Modderman
Goede service!