Wilde een vriendin hart onder de riem steken op zo een 9.500 km afstand van haar. Met de persoonlijke hulp van Natasja van Cozy Caramel is dat gelukt want ze schreef een stukje tekst wat ik had doorgegeven op een mooi kaartje. Superbedankt!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Shira
- Sasha
Heel leuk ingepakt en erg mooie mok, perfect voor de herfst! Gebruik hem dagelijks en kan hem zeker aanraden.
Hoe zou je CozyCaramel beoordelen?
- Linda
De volgende dag werd het geleverd en het was prachtig ingepakt. Top!
- Marga
Binnen 2 dagen had ik mijn zachte Teddy kruikje binnen. Goede kwaliteit en met aandacht ingepakt.