Wat een mooi baby pakje,mooie kwaliteit. Mooi papiertje en een kaartje erbij,persoonlijk geschreven,dit is zeker niet de laatste keer dat ik hier bestel!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda Van den berk
- Ellen Van Ree-Burgerhout
Ik heb 2 leuke mooie setjes gekocht, Mooie kwaliteit Leuk verpakt met een bedankkaartje. Zo leuk openmaken! Echt top! Echt een aanrader. Leuk, mooi, bijzonder.
Hoe zou je UKKIE babydesign beoordelen?
- Anky Lam
Schattige kleertjes, en fijn persoonlijk contact!!
- Marisca Verhoeven
Super mooie kleertjes .netjes verpakt met een lief kaartje.
- Sandra den Toom
Nog mooier dan op de foto,superblij mee
- Monique
Super mooie artikelen. Zijn met zorg gemaakt. Wat een lieve verpakking. Het handgeschreven bedankje van Mirjam maakte het heel persoonlijk. Mijn zwangere dochter, 34 weken van een meisje, was heel blij met het kadootje. Hier kom ik zeker terug.