Moest zeer lang wachten op een reactie...mijn bestelling link krijg ik niet geopend...Jammer dat vind ik toch een minpuntje..de reactie moet verl sneller zijn. Dan maar weer afwachten...ik weet niret of ik de vlg keer hier nog iets zou bestellen. Dut houd mij tegen..
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Pag Christ
- Griet V
Prima kwaliteit, top contact. Altijd vriendelijk en correct.
Hoe zou je S.I. Originals beoordelen?
- Zena
Ruime keuze, snelle levering, kwalitatieve producten en een leuk spaarpunten-systeem. Mijn eerste bestelling, maar zeker niet de laatste ❤️
- Daniela Thiel
Alles Prima. Ich bin sehr zufrieden, gerne wieder.
- Iris
Super fast delivery and high quality cutters. Thank you for the gift 💝.
- Scholtus
Zeer tevreden