Gratis levering maaf wel 7.95 rekenen😳
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sjaak
- Nelle Matthys
Ik kreeg 3x 180 op 180 ipv 90x180... op 2 sets van 10 stuks afstandhouders waren er bij elk maar 9 stuks volledig, vijzen ontbeaken en 1 olastiek onderdeeltje. Dus nee niet zo tevreden maar geen zin in rompslomp van terugzenden dus we gaan ze in 2 slijpen en we hebben gelukkig maar 18 stuks nodig om op te hangen.... gewoon hrt tijdsverlies was niet leuk maar de levering was wel vlot en correct.
Hoe zou je Heebra beoordelen?
- Ad
Slecht ingepakt, daardoor beschadigd. Na enig email verkeer, is het uiteindelijk netjes opgelost. Dat maak je niet overal mee. Dus dat is zeker positief
- juan
Mooi systeem degelijk en makkelijk te installeren
- Rob Van der bolt
Paket was beschadicht en door paket dienst terug gestuurd naar heebra. Heb hier meerdere malen contact over gehad. Je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Zeer slecht bedrijf
- Juan Barbadillo
Wat moet ik beoordelen als mijn aankoop nog niet binnen is . Meerdere malen gebeld en mails gestuurd en tot nu toe geen reactie. Waardeloos. Ik raad iedereen aan om geen inkopen te doen bij deze bedrijf