Echt super mooi gemaakt! Goede en snlle service, leuk ingepakt, klaar om caeau te geven. Ik raad anderen zeker aan om iets bij studio Lilly te bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Emma-Lize Poppe
- Annemarie
Leuke site, snelle levering en super netjes ingepakt. Persoonlijk bedankje erbij, super lief.
Hoe zou je Studio Lilly beoordelen?
- Cindy
Heel mooi ingepakt! Gepersonaliseerd cadeau voor oma en oma vond het geweldig. Snel geleverd ook
- Louise Breidel
Met veel liefde en aandacht mijn bestelling ingepakt ontvangen. Bedankt!
- Elke Rosseel
Persoonlijke boodschap van eigenares bij het pakketje. Heel mooi verpakt.
- Nathalie Molsberger
Snelle levering . Heel goed verpakt en zo vreselijk leuk ingepakt 😍😍.