Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tables & More heeft 25 5 ster reviews 25
Tables & More heeft 4 4 ster reviews 4
Tables & More heeft 2 3 ster reviews 2
Tables & More heeft 0 2 ster reviews 0
Tables & More heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lieke

    De tafel zelf ziet er prachtig uit! Grootte is perfect. Heb hem vanwege verhuizing nu pas net 2 weken staan, maar ben niet echt te spreken over de kwaliteit. Het is een lichtgewicht tafel en met een klein stootje schuift die de kamer door. De poten hebben te veel speling en daarnaast krast het blad extreem snel. Als er een kartonnen doosje overheen schuift laat het al krassen achter. Het is dat ik door de verhuizing geen geld meer over heb om een nieuwe tafel te kopen, anders had ik deze ingeruild voor een andere van betere kwaliteit. Zo zie je maar weer, goedkoop is soms toch echt duurkoop.

  2. Nikki

    Mijn review kan ik nergens meer vinden ?En dan als reatie totaal ontkennen wat r letterlijk gezegd en gebeurd is ! Zeer slecht

  3. Hoe zou je Tables & More beoordelen?

  4. Patrick(België)

    Eerst ovale tafel besteld, leek ons wat te klein, kontakt opgenomen met Tables&More, omruilen naar deense ovaal, zonder problemen, vriendelijke mensen, echt een toptafel

  5. Leonie

    Verkeerde besteling en 2weken te laat ontvangen. Wat zij ontkennen en blijven aangeven de juiste kleur tafel te hebben geleverd. De besteling is ook nog in kapotte verpakking geleverd maar eissen zelf wel 50euro van de klant als de verpakking niet in orginele en in onbeschadigde verpakking word geretourneerd. Met daarbij 50,- verzendkosten en 50% waardevermindering bij eventuele schade die door hun zelf worden beoordeeld. Dit alles over een tafel van 229,- exl.30.-verzendkosten. Helaas zijn zij niet bereid tot een gepaste oplossing te komen zonder dat de consument op forse kosten gejaagd word.

    Reageer
  6. Ingrid

    Geen bouten en imbussleutels te vinden. Heel slordig. Als jullie niks in elkaar willen zetten zorg er dan op z'n minst voor dat jullie alles compleet leveren! Echt kut gewoon! De eettafel is in mijn woonkamer het belangrijkste deel van de inrichting.

    Reageer
  7. Stefan

    Super service. We bestelden een tafel die toch net wat te klein was. Geen probleem was het antwoord. Dan ruilen we hem om voor een grotere. Snelle levering, vriendelijke chauffeur, helder en excellent contact met verkoper en prachtige tafel(s). Zo zien we het graag.