Nette en snelle levering. Altijd leuk als er een kaartje bij zit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ellen de Vries
- Paula Ouwinga
Mooie kleding, die echt lekker zit. Daarnaast kun je met de teksten goed laten zien hoe je stemming is.
Hoe zou je Vet Gezellig beoordelen?
- Caroline Chamboné
Wat een fijne webshop. Alles verloopt soepel, snel en gaat vergezeld van een mooi en heel persoonlijk kaartje van Alwin & Ghislaine. Complimenten!
- Imke
Snel verstuurd, goede kwaliteit en zelfs een persoonlijke boodschap erbij
- Christie Brugman
De kwaliteit van het shirt is echt boven verwachting! Ook heel fijn dat het zo snel binnen was. Dankjulliewel!
- Ellen
Snelle levering, goede kwaliteit, leuk persoonlijk kaartje erbij.