Ondertussen al drie bestellingen gedaan en telkens weer ontzettend tevreden. De producten zijn van goede kwaliteit. Ook word ik heel gelukkig van het handgeschreven kaartje. Dat maakt het extra bijzonder! Ik heb al meerdere complimenten gekregen over mijn 'Overprikkeld' T-shirts en nu heb ik een leuke tas om aan mijn collectie toe te voegen. Wederom bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Amber
- V Vink
De bestelling was snel binnen. Erg leuk kleurboek.
Hoe zou je Vet Gezellig beoordelen?
- Jowé Waucomont
Mijn bestelling snel binnengekregen en een leuk bericht van Alwin en Ghislaine ontvangen dat het nog leuker maakte! Veel dank!
- Renate
Wat een topservice. Snelle verzending namelijk de volgende dag al binnen. Shirt was te klein. Retour gestuurd zelfde dag en super opgepakt. Volgende dag nieuw shirt thuis. Super mooie kwaliteit van het t-shirt wat ik kocht. Ja duur maar is het meer dan waard. Top team. Ga zo door.❤️
- Ann
Snelle levering
- Marion
Truien (met speciaal label), t-shirt, tassen, spelletjes, mok. Ik heb al veel besteld. Altijd netjes ingepakt, in de leuke dozen. En een lief kaartje erbij met een geschreven tekst.