Hele leuke schoenen alleen de maten zijn niet juist. Ik heb maat 39 en zelfs maat 41 zitten strak. Nu iemand anders blij gemaakt met de sneakers. Misschien een tip om de maten nog is goed na te gaan want de sneakers zelf zijn erg leuk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kayleigh van Nieuwkerk
- Leon Vugts
Heb mijn schoenen na twee maanden nog steeds niet binnen niet te geloven
Hoe zou je Boxxfit beoordelen?
- Rianne Koopman
Had een preorder besteld en duurde langer dan verwacht voor ze binnen waren. Na een mail gestuur te hebben kreeg ik snel reactie en uiteindelijk heb ik ze binnen. Heel tevreden!
- Kristel Van den bosch
Aantal berichten gestuurd van waar mijn schoenen bleven
- Shahd Alzaedi
Mooi
- Monque Lefevere
👍👍👍👍👍👍