Binnen een week had ik de bestelling binnen. Zijn fijne schoenen (nep) new balance. Alleen vallen ze klein uit heb normaal gewoon mt 39. Nu moet ik mt 40 bestellen. Mt 39 geef ik aan mijn dochter
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marly brummer
- G
Niet ontvangen
Hoe zou je Boxxfit beoordelen?
- Angela van den berg
Mijn oorbellen mooi op tijd binnen gekregen voor mijn feestje super !!! Kwaliteit is mooi en stevig
- Aicha Wouters
Zoals altijd geweldig!
- Kitty B
Ik heb op 16 mei 2 paar schoenen besteld en ze nog niet binnen gehad maar wel een rekening gekregen ??
- Kady Suylen
Ik heb nog steeds niets ontvangen.