Wat een prachtig rouw boeket werd er geleverd, zoveel opmerkingen over gehad. 1 klein minpuntje; er word gesproken over een mail na aflevering van het boeket. Deze mail nooit ontvangen en dus was het even spannend. Ik kreeg het verzoek tot beoordeling op naam van de overledene, kon er om lachen maar was wel even vreemd. Mijn eigen schuld ook hoor had factuur adres niet aangepast. Desondanks: kom zeker terug
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bir Smit
- Liezle Rall
Geweldige service!
Hoe zou je Buurtbloemist.nl beoordelen?
- Gerrit Arentsen
Familie had luxelunch in reataurant vanwege 60 jarig huwelijk. Mijn ouders waren te oud om daar naar toe te gaan, dus een bloemetje besteld. Niet goedkoop, maar wel TOP. En daar gaat het om. Bedankt voor het geheel!
- Renate Denys
Correcte service. Ik had geen referenties. Ik ben dankbaar dat mijn verrassingsgeschenk zo goed gescoord heeft bij mijn metekindje danzij jullie inzet. !
- Vivian Van Duuren
Snelle service, handige online bestelling en prachtig boeket geleverd! 🌸
- Barbara Priem
Een prachtig boeket laten bezorgen! Heel eenvoudig bestellen en het werd netjes afgeleverd! TOP 👍🏼