Heel gemakkelijk bestellen en laten leveren. Het gekke is wel dat ik er een vaas bij besteld heb maar die is er niet bijgeleverd. Ook niet betaald hoor maar ik kon dus nergens terugvinden hoe je de vaas erbij moest krijgen terwijl er wel werd gevraagd of je die erbij wilde. Ik heb dus bevestigend geantwoord en later bij betalen zat hij er niet bij. Mijn moeder was erg blij met de prachtige bos en dat is het belangrijkste!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Angelique de Vente
- Elma
Vlotte s
Hoe zou je Buurtbloemist.nl beoordelen?
- Tona Versluis
Ontvanger was ziek en lag in bed, maar werd blij van een prachtig
- Patricia
Zoals ik het begrijp was de ontvanger van het kerststuk er enorm blij mee, en was het ontzettend mooi.
- Mario en Lucresia De Ruiter
Super snel
- Laantje
Schitterend boeket