Op tijd aangekomen, alleen had ik wat extra knopjes verwacht. Verpakking ook Top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patrick Nazir
- Carolien Jansen
Goeie en vlotte service, erg vriendelijk en behulpzaam, het boeket was erg mooi, ook de betaling gaat erg makkelijk
Hoe zou je Buurtbloemist.nl beoordelen?
- M Paalvast
Mijn moeder was superblij met de bezorging op Moederdag zelf en vond het boeket prachtig
- Huntjens
Service was op zich prima, maar ik moet zeggen dat dit een vrij lullig bosje was voor bijna 40 euro inclusief verzenden. Bij de lokale bloemist had ik een 2 keer zo groot boeket gekregen voor dat geld.
- Henk Peskens
Mooi boeket
- Christa Petterson
Boeket online besteld en alles was prima, mooie kwaliteit