Voor mij is deze site eerste keer om te bestellen. Levertijd duurt dan wel wat langer en ik mailde en de persoon mailde terug en dat vind ik heel erg netjes en toch alsnog heb ik het ontvangen. Heel tevreden.
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2024
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Monique Jonkman-Koerhuis
- Arnar Palsson
Good, took a little waiting though
Come valuta SNEAXX?
- Bettina
Die Bestellung war zunächst okay. Dann wurde die Lieferung für 6-9 Werktage angekündigt. Leider waren es am Ende 5 Wochen! Die Ware musste ich am DPD Shop abholen und die Ware war trotz Benachrichtigung per Mail nicht da. Dann erst 2 Tage später!
- Sophia
Good
- Farida Parmentier zaneboni
Très long 1 mois
- Jack Jansen
Schoenen zijn uiteindelijk in goede orde ontvangen. De levertijd was echter veel langer, 5 weken i.p.v. de 5 tot 9 werkdagen wat werd aangekondigd. Na circa 3 weken kregen we bericht dat het langer ging duren.