Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Soluti heeft 42 5 ster reviews 42
Soluti heeft 1 4 ster reviews 1
Soluti heeft 0 3 ster reviews 0
Soluti heeft 0 2 ster reviews 0
Soluti heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Arnout

    Soluti maakt het niet te moeilijk, ze zijn praktisch, goed bereikbaar en reageren snel. Ook merk je aan alles dat ze begrijpen dat hun klanten niet helemaal thuis zijn in deze materie. Ieder z’n vak en dan is het prettig om Soluti als partner te hebben hierin. Mijn site hebben ze gemaakt zoals ik ben: https://batterink-pos.nl

  2. Perspectief Bewindvoering

    We zijn al meer dan 14 jaar klant bij Soluti en nog steeds ontzettend tevreden. De persoonlijke benadering en snelle, betrouwbare service maken echt het verschil. Er wordt altijd met ons meegedacht, en niets is te veel gevraagd. Dankzij de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding kunnen we al jaren met een gerust hart vertrouwen op de diensten van Soluti.

  3. Hoe zou je Soluti beoordelen?

  4. MVB

    Goed geholpen. Moest een paar dingen veranderen in mijn website en dat hebben ze gewoon op zondag in een uurtje gedaan. Bedankt

  5. TeamStripesNL

    Communicatie was erg goed en duidelijke afspraken gemaakt. We zijn erg blij met hoe de site teamstripes.nl is geworden! Zeer goede en eerlijke prijs voor de website is is gemaakt voor ons!

  6. Louis

    Soluti heeft mijn nieuwe webshop gemaakt. De communicatie met Debbie was gemakkelijk en helder, en ik stond binnen 6 dagen online.

  7. Casa Agosto Azul

    Wat ons uitermate beviel was de niet standaard 9-5 mentaliteit, de communicatie was snel en laagdrempelig, zeker als het de eerste keer is dat je een website laat maken en je nog niet weet hoe alles werkt. Daarnaast ook goed advies qua layout. De snelheid van begin opdracht tot werkende site is super! Debbie en Martijn (en wellicht nog anderen) enorm bedankt. En wellicht zien wij jullie ooit in Portugal (Casa Agosto Azul) www.casa5.eu Groet Liudmyla en Frederik