4/5 voor deze winkel
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gabrielseboer
- Stolk5
Ik vind het een duidelijke website, duidelijke omschrijving. Ook het bestellen was erg makkelijk en de levering was precies op tijd.
Hoe zou je SediaXL beoordelen?
- Lani Martinez
Smells levering en duidelijke info
- Marion
Ik had de twee bestelde tafellampjes vlot in huis en ook nog voor een aantrekkelijke aanbiedingsprijs! De lampjes werken prima en zijn van een degelijke kwaliteit. Ik ben er blij mee!
- Dekzwabber
Inmiddels contact via email en de fout ligt waarschijnlijk bij post.nl Krijg waarschijnlijk nieuwe levering opgestuurd Wacht het nog even af Inmiddels na ruim èèn week de hondenmand binnen regelrecht van de bekende Chinese webwinkels.. verpakking zit vol met Chinese teksten Zogenaamd omgeleid via Schiedam daar plakken ze een post nl label Lijkt op dropshipping En is ook dropshipping Hondenmand is niet veel bijzonders lijkt totaal niet op de foto Voor dat geld voel ik me zwaar bestolen Dus mensen...Let op wat je hier koopt meeste staat ook op de Chinese sites,voor veel goedkoper
- graafgg
5 buitenlampen besteld, 2 gingen snel kapot omdat er tijdens een regenbui vocht in kwam. Kreeg na een mailwisseling over de defecte lampen zeer snel 2 nieuwe lampen toegestuurd. Alles werkt nu prima. Bovendien zeer goede prijs, kwaliteit verhouding.