nog niet geheel schone was op de lage temperatuur, en ook weinig merkbare ‘linnengeur’ maar ik ga de andere kleuren nog eens proberen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- susanne wolthaar
- Marianne Gouka
Geen reactie op mijn vraag gekregen . Jammer !!!
Hoe zou je Ecofino beoordelen?
- Ditta v der Veen
Ze komen hun beloften na
- Els De Groen
Mn was ruikt niet lekker. Nu moet ik alsnog plastic flessen met wasparfum erbij kopen om hem lekker te laten ruiken.
- Lisa
Fijne wasstrips en snel bezorgd!
- Ellen
Ik vind de was niet lekker ruiken. Soms net alsof je zonder wasstrip gewassen hebt. Dus ik ga het niet vaker kopen.