Op tijd geleverd volgens afspraak, goed verpakt,nette chauffeur.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- cor
- slechte reviews worden verborgen
Zeer slechte ervaring met deze verkoper. Het bed dat ik heb ontvangen was beschadigd bij aankomst en bovendien ontbraken er meerdere onderdelen. Dit is absoluut niet wat je mag verwachten van een nieuwe bestelling. De kwaliteit en controle lijken volledig te ontbreken. Daarnaast laat de service te wensen over, wat het geheel nog frustrerender maakt. Ik raad deze verkoper dan ook sterk af. Bespaart jezelf tijd, geld en moeite en bestel hier niet.
Hoe zou je 1Bed.nl beoordelen?
- Rein Manen
Volgens afspraak snel en vakkundig afgehandeld.
- mirjam Luiten
mooi bed, alleen de topper die je er bij krijgt was niks, maar we hadden zelf nog een goede topper dus deze weg gegeven, verder was de service goed en de bezorger aardig en behulpzaam, terwijl die alles in zn eentje moest doen, we zijn erg tevreden met het bed en de afhandeling van alles.
- V
Mijn product is beschadigd en nog steeds geen reactie van passende oplossing
- Annette Frijlink
prima bed, en ze brachten het tot de 2e verdieping, terwijl ik alleen had geboekt voor 1e etage. Top jongens, Robert en Luc!