De voetenzak helpt wel wat tegen kou en tocht, maar ik voel nog steeds wat tocht rond mijn benen. Een nog warmere versie zou ik - zeker nu de verwarming minimaal aan staat - erg waarderen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Betina
- Alice
Niet prettig om in huis te gebruiken .ook de schouders zijnet bedekt . Heel jammer
Hoe zou je Belieff B.V. beoordelen?
- c
Snelle levering, goed product
- Alex
Goede kwaliteit produkt; Vlotte en correcte afwikkeling van de bestelling.
- Jan
uiterst snelle levering en afhandeling
- P.
Je kunt de deken klein opvouwen. De prijs is redelijk. De bezorging was snel, erg fijn nu het zo koud is. Het zou nog beter zijn als er verschillende maten waren. Hij is voor mij wat aan de korte kant. En een tweede riempje bij de benen zou fijn zijn. Of een flap voor de achterkant van de benen.