k heb me bestelling nooit gehad terwijl ik het optijd nodig had voor zomercarnaval. Waardeloze bezorging
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Goedendag, ik heb een artikel besteld. Ik kreeg een melding dat het pakje in de brievenbus lag, wat niet leek te kloppen. Een dag later lag het wel in de brievenbus. Vind het een beetje vreemd. Mvgr. Roy
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Anoniem
Helemaal goed!
- Anoniem
Prima
- Anoniem
Snel geleverd
- Anoniem
Groot assortiment en snelle levering. Ook zeer vriendelijke medewerkers met verstand van hun producten. Top!