bestelling van zwaaivlaggetjes. alles is prima verlopen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Alles bestens vielen Dank
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Anoniem
Geholpen met aankoop masker door Angela
- Anoniem
prima!
- Anoniem
De bestelling , die ik anderhalve week geleden heb geplaatst heb ik nog steeds niet ontvangen. Het doel waarvoor ik de aanschaf deed is inmiddels gepasseerd. Dat leverde natuurlijk problemen op, die ik niet meer op tijd echt goed kon oplossen. Mijn eerdere ervaringen met het bestellen en leveren van producten was goed. Snel en accuraat.
- Anoniem
Leuke webshop met een groot assortiment. Hele prettige en snelle communicatie. Persoonlijke benadering en superservice! Een echte aanrader.